Türkiye, EURAKA Turizm Şemsiyesi´nde

Türkiye, EURAKA Turizm Şemsiyesi´nde
Eklenme Tarihi: 12 Ağustos 2010 | Toplam Okunma:

Kültür ve Turizmin sürdürülebilir gelişmesi için turizm sektöründe teknolojik inovasyon faaliyetlerini desteklemek amacıyla İspanya merkezli başlatılan ve İspanya’nın yanı sıra Avusturya, Belçika, Birleşik Krallık, Fransa, Güney Kıbrıs Rum Yönetimi, İrlanda, İsrail, İsviçre, Malta, Portekiz gibi Avrupa ülkelerinin de üyesi olduğu EURAKA Turizm şemsiyesinin son üyesi de Türkiye oldu. Ülkemizin TÜBİTAK yoluyla katıldığı programa yapılacak proje başvuruları yine TÜBİTAK kanalıyla yürütülebilecek. TÜBİTAK ayrıca ortak bulma konusunda da proje üreten kuruluş ve şirketlere yardımcı olmaktadır.

Turizmde Ar-Ge faaliyetlerini destekleme amacıyla hedef kitle olarak, turizm sektöründe yer alan seyahat acenteleri, konaklama tesisleri ve turizm hizmeti veren her türlü oluşumu kapsayan EURAKA turizm projeleri, dönemsel olarak açtığı proje başlıkları kapsamında üye ülkelerden ortaklaşa bir katılım beklemektedir (en az 2 ülkeden katılımcı olmalıdır). Araştırma kuruluşları ve üniversiteler programa doğrudan başvuramamakla birlikte proje ortağı olarak EUREKA’da yer alabilmektedirler. Projelerin turizm konusunda uygulandığı bölgeye bir yenilik getirmesi ve 2-3 yıl gibi kısa bir sürede sonuçların ticarileşebilir nitelikte olması programın temel hedefidir. Katılımcı olmak isteyen kuruluş ve şirketler programın internet sitesinden başvuruya açık durumda bulunan proje başlıklarını takip edebilirler.  

Detaylı bilgi için;

http://www.eurekatourism.eu/ sitesini ziyaret edebilir,

euraka@tubitak.gov.tr adresine sorularınızı sorabilirsiniz.

DİĞER DUYURULAR

AHİLER KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI13 Kasım 2017TR71 Düzey 2 Bölgesinde (Aksaray, Kırıkkale, Kırşehir, Nevşehir, Niğde) Nevşehir merkezli olarak kurulan Ahiler Kalkınma Ajansı´na (AHİKA) 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ve Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri dâhilinde; ülkemizin ve bölgenin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen ve seyahat engeli olmayan, 11 Uzman Personel, 1 İç Denetçi ve 4 Destek Personeli alımı yapılacaktır. Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Verimlilik Proje Ödülleri13 Kasım 2017Ülkemizin rekabet gücünün artırılmasına yönelik verimlilik ile ilgili çalışmalarımız kapsamında, her ölçekteki işletmelerin verimlilik artışlarını desteklemek ve bu alanda gerçekleştirilen projeleri teşvik etmek amacıyla her yıl “Verimlilik Proje Ödülleri” verilmektedir. Edirne Merkez Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Başvuruları Başladı13 Kasım 2017Kasım Ayı içerisinde Edirne Merkez´de açılması planlanan Uygulamalı Girişimcilik eğitimi başvuruları başladı. T.C. ORTA ANADOLU KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM İLANI10 Kasım 2017Kayseri, Sivas ve Yozgat illerinin kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, yetenekli, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, bir veya birden çok yabancı dile ileri düzeyde hâkim ve seyahat engeli olmayan 3 (üç) Uzman ile 1 (bir) Destek Personeli alımı yapılacaktır. PERSONEL ALIM İLANI (T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı)26 Ekim 2017T.C. Doğu Akdeniz Kalkınma Ajansı (DOĞAKA), Hatay, Kahramanmaraş, Osmaniye illerinden oluşan TR63 bölgesinde faaliyet göstermekte olup Ajans merkezi Hatay ilidir. 5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ve 25.07.2006 tarihli ve 26239 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri uyarınca; Ajansımızda çalışmak isteyen, dinamik, analitik düşünebilen, takım çalışmasına yatkın, kendine güvenen, iletişime açık, pozitif düşünen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, seyahat engeli bulunmayan 1 (bir) İç Denetçi, 3 (üç) Uzman, 1 (bir) Destek Personel alımı yapılacaktır.
  Yükleniyor...