Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği Hizmet Alım İşi İlanı

Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği Hizmet Alım İşi İlanı
Eklenme Tarihi: 10 Aralık 2013 | Toplam Okunma: 3006

TRAKYA KALKINMA AJANSI GENEL SEKRETERLİĞİ SERVİS GÖREVLİSİ, 2 TEMİZLİK GÖREVLİSİ, 3 DANIŞMA GÖREVLİSİ, MUHASEBE GÖREVLİSİ, SATINALMA GÖREVLİSİ, 2 MAKAM VE PERSONEL ŞOFÖRÜ

HİZMET ALIM İŞİ ŞARTNAMESİ

1. İŞİN KONUSU

12 ay süresince Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği servis görevlisi, 2 temizlik görevlisi, 3 danışma görevlisi, muhasebe görevlisi, satın alma görevlisi, 2 makam ve personel şoförü olmak üzere 10 görevliyi içeren hizmet alımı işidir.

1.1.  İhalenin

a) Usulü : Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşi Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları’nın 10. Maddesi doğrultusunda Herkese Açık İhale Usulü 

2. YÜKLENİCİ PERSONELİNDE ARANACAK ŞARTLAR

2.1. Servis Görevlisinde Aranacak Şartlar

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak servis görevlisi en az ilköğretim mezunu olmalıdır.

b) Yüklenici tarafından çalıştırılacak servis görevlisi aynı iş kapsamında en az iki yıl tecrübe sahibi olmalıdır.

2.2. Temizlik Görevlisinde Aranacak Şartlar (2 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak temizlik işçisi en az ilköğretim mezunu olmalıdır.

b) Yüklenici tarafından çalıştırılacak temizlik işçisi aynı iş kapsamında en az iki yıl tecrübe sahibi olmalıdır.

2.3. Danışma Görevlisinde Aranacak Şartlar (3 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak danışma görevlisi en az lisesi mezunu olmalıdır.

b)  MS ofis programlarını kullanabilmelidir.

c) Telefon santral sistemlerine hakim olmalı ve aktif olarak kullanabilmelidir.

d) Telefon trafiğini yönlendirebilecek derecede yabancı dil bilgisine sahip olmalıdır.

e) İletişim yeteneği kuvvetli, dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren, dinamik ve takım çalışmasına yatkın olmalıdır.

2.4. Muhasebe Görevlisinde Aranacak Şartlar

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak muhasebe görevlisi tercihen iki yıllık muhasebe veya işletme bölümleri olmak üzere en az ticari meslek lisesi mezunu olmalıdır.

b)  MS ofis ve muhasebe paket programlarını kullanabilmelidir.

c) Muhasebe ile ilgili temel konularda bilgili ve tecrübe sahibi olmalıdır.

2.5. Satın alma Görevlisinde Aranacak Şartlar

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak satın alma görevlisi tercihen iki yıllık muhasebe veya işletme bölümleri olmak üzere en az ticari meslek lisesi mezunu olmalıdır.

b)  MS ofis ve muhasebe paket programlarını kullanabilmelidir.

c) Satın alma ile ilgili temel konularda bilgili ve tecrübe sahibi olmalıdır.

2.6. Makam ve Personel Şoföründe Aranacak Şartlar (2 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak şoför en az lise mezunu olmalıdır.

b) En az 5 (beş) yıllık B sınıfı sürücü belgesine sahip olmalıdır.

c) İletişim yeteneği kuvvetli olmalı, dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen göstermelidir.

3. Yüklenicinin Çalıştıracağı Personele İlişkin Sorumlulukları

a) Yüklenici, çalıştıracağı personelin 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile kılık kıyafet yönetmeliğine uygun hareket etmesini sağlamak ve kontrol etmekle sorumludur.

b) Yüklenici, çalıştıracağı personel ile ilgili olarak 4857 sayılı İş Kanunu ile 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ve konuya ilişkin diğer mevzuat hükümlerini uygulamakla yükümlüdür. Anılan mevzuat hükümlerine uyulmaması nedeniyle doğacak her türlü idari, mali ve hukuki sorumluluk işveren olarak yükleniciye aittir.

c) Yüklenici, çalıştıracağı elemanlara ilişkin olarak aşağıdaki belgeleri sözleşme öncesinde vermekle yükümlüdür:

1- T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı Örneği

2- İkametgah Belgesi

3- Adli sicil sabıka kaydı

4- İlgili işi yapabileceğini gösteren sağlık raporu

5- SGK Sigorta işe giriş bildirgesi

6- Şoför için Ehliyet fotokopisi

7- İlgili personelin mezuniyet, iş tecrübesi ve işi ile ilgili diğer belgelerinin işverence onaylanmış birer sureti 

4- Çalışma Saatleri ve Şartları

a) İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 12 aydır.

b) İlgili personelin çalışma saati haftalık 45 saattir. Söz konusu çalışma saatinin hafta içi uygulanması esas olmakla birlikte işin gereklerine uygun olarak haftanın 7 gününe yayılarak uygulanabilecektir.

c) Çalıştırılacak personele ödenecek aylık net maaş, 16 yaşından büyük işçiler için 2013 yılı 2. altı ayı için belirlenmiş olan brüt asgari ücret esas alınarak hesaplanmıştır.

- Servis görevlisi için bu tutarın %39,

- Temizlik görevlisi için bu tutarın %37,

- Danışma görevlisi için bu tutarın %44,

- Muhasebe görevlisi için bu tutarın  %77,

- Satın alma görevlisi için bu tutarın %77,

- Makam Şoför için bu tutarın %91,

- Personel Şoförü için bu tutarın %44 fazlası olacaktır.

Bu rakamlar yıllık olarak aynı kalacaktır.

5- Ödemeye İlişkin Usul ve Esaslar

a) Ödeme aylık olarak yapılacaktır.

b) Yüklenici tarafından görevlendirilecek personelin yapacağı iş ile ilgili olarak Tekirdağ ili veya görev yaptığı il ( Edirne veya Kırklareli ) dışında konaklamasının gerektiği durumlarda, İdare tarafından belirlenecek olan gündelik ve konaklama gideri aylık olarak hesaplanarak ilgili personele aktarılmak üzere Yükleniciye ayrıca ödenir.

c) Sözleşmenin düzenlenmesine ve taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil ) yerine getirilmesine ilişkin her türlü ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç sözleşme bedeline dahil olup bu şartnamenin 4 üncü maddesinin (b) fıkrasında belirtilen ödemeler dışında her ne isim altında olursa Yükleniciye başka bir ödeme yapılmaz.

d) Ödemelerin aylık olarak yapılmasında, aylık kabul raporlarının onaylanması esas alınacaktır.

e) Yüklenici, çalıştırdığı personele ait ücreti belirlenen süre zarfında, SGK primlerini ise yasal sürelerinde yatırarak, ücretlerini yatırdığına dair belgeyi Ajansa vermek, SGK primlerini ödediğine dair belgeyi ise faaliyet göstereceği mahalde asmak zorunda olup ayrıca bir önceki ayın SGK prim ödenti belgelerini de Ajansa sunacaktır.

f) Yüklenici, ilgili personelin hastalık, izin ve benzeri herhangi bir nedenle iş başında bulunmaması halinde işin aksamaması için ertesi gün, önceden bilinen durumlarda ise hizmete ara verilmeden yedek personel görevlendirecektir. Bu durumda, Yüklenici görevlendirilecek personel için ek ücret talep etmeyecek olup görevlendirilen yeni personelin ücreti genel giderler içinde değerlendirilerek teklif fiyata dahil edilecek ve çalışan işçi sayısı değişmeyecektir.

g) Yüklenici, ilgili personele ücretlerini, hak ediş alınıp alınmaması ile ilişkilendirilmeksizin takip eden ayın en geç 1 inci gününe kadar banka kanalı ile ödeyecektir.

h) Personelin ücretini alamadığına dair Ajans yazılı bir şikayet gelmesi halinde, Ajans tarafından sonraki dönemin hak ediş ücretleri ödenmeyecek, yüklenici tarafından ilgililere gerekli ödeme yapıldıktan sonra hak ediş ödemeleri yapılacaktır.

6- Ceza ve Kesintiler

a) Ajansın sözleşmeyi fesih hakkı saklı kalmak üzere, Yüklenicinin Sözleşmede belirtilen şartlara ve taahhütlere uymaması halinde, durumun Ajans tarafından tespit edilip Yükleniciye bildirildiği günden işin düzeltildiği/taahhüdün gerçekleştirildiği güne kadar veya iş planındaki gecikmeler için toplam sözleşme bedelinin %1’i oranında günlük ceza kesilir. Söz konusu ceza Yüklenicinin alacağından öncelikle mahsup edilir.

b) Yüklenicinin görevlendireceği personelin Ajansın demirbaş eşyalarına ve Ajansa vereceği her türlü zarar ve ziyan Yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici, uygulamada doğabilecek Ajansın zararına olan işlem hatalarından Ajansa karşı sorumlu olacaktır.

c) İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen fiil ve davranışlardan Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.

7- Diğer Hususlar

a) Bu şartname ve hizmet alım işleri taslağında belirtilen hususlar yapılacak sözleşmede geçerli olup, istekliler tekliflerini ilgili dökümanları esas alarak hazırlayacaklardır.  

 

Tekliflerin 20 Aralık 2013 Cuma Günü Saat 17:30 kadar Trakya Kalkınma Ajansı’na ulaştırılması gerekmektedir. Kamuoyuna ilanen duyurulur. 

DİĞER DUYURULAR

BASIN DUYURUSU10 Ocak 2018Tekirdağ İl Milli Eğitim Müdürlüğü ve Trakya Kalkınma Ajansı işbirliğinde Tekirdağ ili mesleki ve teknik okullarında eğitim gören öğrencilerin mesleki becerilerini geliştirmek, bilimsel düşünme, rekabet edebilme bilinciyle araştırmaya yönelmelerini sağlamak ve öğrencileri teşvik etmek amacıyla “Bir Fikrim Var” proje yarışması düzenlenecektir. 2018 Yılı Bağımsız Değerlendirici İlanı29 Aralık 2017Trakya Kalkınma Ajansı 2018 Yılı Proje Teklif Çağrısı kapsamında Küçük Ölçekli Altyapı ve İktisadi Kalkınma Mali Destek Programlarını ilan etmiştir. Söz konusu mali destek programları kapsamında başvurusu yapılacak projelerin, başvuru rehberinde belirtilecek esaslara göre teknik ve mali değerlendirmesini yapmak üzere bağımsız değerlendiriciler görevlendirilecektir. TRAKYA KALKINMA AJANSI PERSONEL ALIM SINAVI İLANI15 Aralık 2017Trakya Kalkınma Ajansı tarafından, 25.01.2006 tarih ve 5449 Sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile buna istinaden yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; TR21 Düzey 2 Bölgesinin (Edirne, Kırklareli ve Tekirdağ) kalkınması ve gelişmesine hizmet etmek isteyen, dinamik, öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye açık, kendine güvenen ve iletişime açık, takım çalışmasına yatkın, çözüm odaklı düşünen, üretken, yenilikçi, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilen, yurtiçi ve yurtdışı seyahat engeli olmayan 6 Uzman ve 1 İç Denetçi alımı yapılacaktır. T.C. ORTA KARADENİZ KALKINMA AJANSI PERSONEL GİRİŞ SINAVI İLANI13 Aralık 2017Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı’na (OKA) 25.02.2006 tarih ve 5449 sayılı Kalkınma Ajanslarının Kuruluşu, Koordinasyonu ve Görevleri Hakkında Kanun ile 25.07.2006 tarih ve 26239 sayılı Resmî Gazete´de yayımlanan Kalkınma Ajansları Personel Yönetmeliği hükümleri çerçevesinde; TR 83 Bölgesi (Amasya, Çorum, Samsun, Tokat) illerinin kalkınmasına hizmet etmek isteyen, dinamik, analitik düşünme kabiliyetine sahip, takım çalışmasına yatkın, özgüven sahibi, iletişime açık, pozitif düşünen, sorumluluk alabilen, üretken, değişen çalışma koşullarına uyum sağlayabilecek,seyahat engeli olmayan,bir veya birden çok yabancı dile ileri düzeyde hâkim, 6(altı) Uzman Personelile 1 (bir) iç denetçialımı yapılacaktır. Edirne Yatırım Destek Ofisi Yatırım Destek ve Tanıtım Stratejisi28 Kasım 2017Dış Ticaret(İthalat/İhracat Yapısı) Edirne ilinin 2015 yılı kişi başına ihracatı 92 $ olarak gerçekleşirken, TR21 Bölgesi‟nde bu rakam 813, Türkiye‟de ise 1827 olarak gerçekleşmiştir. Edirne ili için 2015 yılı kişi başına ithalat 189 $ olarak kayıtlara geçmiştir.
  Yükleniyor...