TRAKYAKA HİZMET ALIMI

Eklenme Tarihi: 8 Aralık 2014 | Toplam Okunma: 5677
TRAKYA KALKINMA AJANSI GENEL SEKRETERLİĞİ 5 SERVİS ve TEMİZLİK GÖREVLİSİ, 4 OFİS GÖREVLİSİ, 1 DANIŞMA GÖREVLİSİ, 1 BÜRO GÖREVLİSİ, 2 MAKAM VE PERSONEL ŞOFÖRÜ HİZMET ALIMI

     TRAKYA KALKINMA AJANSI
      GENEL SEKRETERLİĞİ

      5 SERVİS ve TEMİZLİK  GÖREVLİSİ, 4 OFİS GÖREVLİSİ,  1 DANIŞMA GÖREVLİSİ,  
 1 BÜRO GÖREVLİSİ, 2 MAKAM VE PERSONEL ŞOFÖRÜ

HİZMET ALIM İŞİ ŞARTNAMESİ

1. İŞİN KONUSU

12 ay süresince Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği 5 servis ve temizlik görevlisi, 4 ofis görevlisi, 1 danışma görevlisi, 1 büro, 2 makam ve personel şoförü olmak üzere 13 görevliyi içeren hizmet alımı işidir.

1.1.  İhalenin

a) Usulü : Kalkınma Ajansları Mal, Hizmet ve Yapım İşi Satın Alma ve İhale Usul ve Esasları’nın 10. Maddesi doğrultusunda Herkese Açık İhale Usulü 

2. YÜKLENİCİ PERSONELİNDE ARANACAK ŞARTLAR

2.1. Servis ve Temizlik Görevlisinde Aranacak Şartlar (5 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak servis ve temizlik görevlisi en az ilköğretim mezunu olmalıdır.

b) Yüklenici tarafından çalıştırılacak servis ve temizlik görevlisi en az bir yıl tecrübe sahibi olmalıdır.

2.2. Danışma ve Büro Görevlisinde Aranacak Şartlar (2 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak danışma ve Büro görevlisi en az lisesi mezunu olmalıdır.

b)  MS ofis programlarını kullanabilmelidir.

c) Telefon santral sistemlerine hakim olmalı ve aktif olarak kullanabilmelidir.

d) Telefon trafiğini yönlendirebilecek derecede yabancı dil bilgisine sahip olmalıdır.

e) İletişim yeteneği kuvvetli, dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren, dinamik ve takım çalışmasına yatkın olmalıdır.

2.3. Ofis Görevlisinde Aranacak Şartlar (4 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak ofis görevlisi tercihen lise veya iki yıllık ön lisans mezunu olmalıdır.

b)  MS ofis ve muhasebe paket programlarını kullanabilmelidir.

c)  Satın alma ve Muhasebe ile ilgili temel konularda bilgili ve tecrübe sahibi olmalıdır.

d) İletişim yeteneği kuvvetli, dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen gösteren, dinamik ve takım çalışmasına yatkın olmalıdır.

 

2.4. Makam ve Personel Şoföründe Aranacak Şartlar (2 Kişi)

a) Yüklenici tarafından çalıştırılacak şoför en az lise mezunu olmalıdır.

b) En az 5 (beş) yıllık B sınıfı sürücü belgesine sahip olmalıdır.

c) İletişim yeteneği kuvvetli olmalı, dış görünüşüne ve kişisel bakımına özen göstermelidir.

3. Yüklenicinin Çalıştıracağı Personele İlişkin Sorumlulukları

a) Yüklenici, çalıştıracağı personelin 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu ile kılık kıyafet yönetmeliğine uygun hareket etmesini sağlamak ve kontrol etmekle sorumludur.

b) Yüklenici, çalıştıracağı personel ile ilgili olarak 4857 sayılı İş Kanunu ile 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanunu ve konuya ilişkin diğer mevzuat hükümlerini uygulamakla yükümlüdür. Anılan mevzuat hükümlerine uyulmaması nedeniyle doğacak her türlü idari, mali ve hukuki sorumluluk işveren olarak yükleniciye aittir.

c) Yüklenici, çalıştıracağı elemanlara ilişkin olarak aşağıdaki belgeleri sözleşme öncesinde vermekle yükümlüdür:

1- T.C. Kimlik Numaralı Nüfus Cüzdanı Örneği

2- İkametgah Belgesi

3- Adli sicil sabıka kaydı

4- İlgili işi yapabileceğini gösteren sağlık raporu

5- SGK Sigorta işe giriş bildirgesi

6- Şoför için Ehliyet fotokopisi

7- İlgili personelin mezuniyet, iş tecrübesi ve işi ile ilgili diğer belgelerinin işverence onaylanmış birer sureti 

4- Çalışma Saatleri ve Şartları

a) İşin süresi, işe başlama tarihinden itibaren 12 aydır.

b) İlgili personelin çalışma saati haftalık 45 saattir. Söz konusu çalışma saatinin hafta içi uygulanması esas olmakla birlikte işin gereklerine uygun olarak haftanın 7 gününe yayılarak uygulanabilecektir.

c) Çalıştırılacak personele ödenecek aylık net maaş, 16 yaşından büyük işçiler için 2014 yılı 2. altı ayı için belirlenmiş olan brüt asgari ücret esas alınarak hesaplanmıştır.

 

- Büro görevlisi için bu tatarın %66, 

- Servis ve temizlik görevlisi için bu tutarın %48,

- Danışma görevlisi için bu tutarın %54,

- Personel Şoförü için bu tutarın %54,

- Ofis görevlisi için bu tutarın  %85,

- Makam Şoför için bu tutarın %104, fazlası olacaktır.

Bu rakamlar yıllık olarak aynı kalacaktır.

5- Ödemeye İlişkin Usul ve Esaslar

a) Ödeme aylık olarak yapılacaktır.

b) Yüklenici tarafından görevlendirilecek personelin yapacağı iş ile ilgili olarak Tekirdağ ili veya görev yaptığı il ( Edirne veya Kırklareli ) dışında konaklamasının gerektiği durumlarda, İdare tarafından belirlenecek olan gündelik ve konaklama gideri aylık olarak hesaplanarak ilgili personele aktarılmak üzere Yükleniciye ayrıca ödenir.

c) Sözleşmenin düzenlenmesine ve taahhüdün (ilave işler nedeniyle meydana gelebilecek artışlar dahil ) yerine getirilmesine ilişkin her türlü ulaşım, sigorta, vergi, resim ve harç sözleşme bedeline dahil olup bu şartnamenin 4 üncü maddesinin (b) fıkrasında belirtilen ödemeler dışında her ne isim altında olursa Yükleniciye başka bir ödeme yapılmaz.

d) Ödemelerin aylık olarak yapılmasında, aylık kabul raporlarının onaylanması esas alınacaktır.

e) Yüklenici, çalıştırdığı personele ait ücreti belirlenen süre zarfında, SGK primlerini ise yasal sürelerinde yatırarak, ücretlerini yatırdığına dair belgeyi Ajansa vermek, SGK primlerini ödediğine dair belgeyi ise faaliyet göstereceği mahalde asmak zorunda olup ayrıca bir önceki ayın SGK prim ödenti belgelerini de Ajansa sunacaktır.

f) Yüklenici, ilgili personelin hastalık, izin ve benzeri herhangi bir nedenle iş başında bulunmaması halinde işin aksamaması için ertesi gün, önceden bilinen durumlarda ise hizmete ara verilmeden yedek personel görevlendirecektir. Bu durumda, Yüklenici görevlendirilecek personel için ek ücret talep etmeyecek olup görevlendirilen yeni personelin ücreti genel giderler içinde değerlendirilerek teklif fiyata dahil edilecek ve çalışan işçi sayısı değişmeyecektir.

g) Yüklenici, ilgili personele ücretlerini, hak ediş alınıp alınmaması ile ilişkilendirilmeksizin takip eden ayın en geç 1 inci gününe kadar banka kanalı ile ödeyecektir.

h) Personelin ücretini alamadığına dair Ajans yazılı bir şikayet gelmesi halinde, Ajans tarafından sonraki dönemin hak ediş ücretleri ödenmeyecek, yüklenici tarafından ilgililere gerekli ödeme yapıldıktan sonra hak ediş ödemeleri yapılacaktır.

 

6- Ceza ve Kesintiler

a) Ajansın sözleşmeyi fesih hakkı saklı kalmak üzere, Yüklenicinin Sözleşmede belirtilen şartlara ve taahhütlere uymaması halinde, durumun Ajans tarafından tespit edilip Yükleniciye bildirildiği günden işin düzeltildiği/taahhüdün gerçekleştirildiği güne kadar veya iş planındaki gecikmeler için toplam sözleşme bedelinin %1’i oranında günlük ceza kesilir. Söz konusu ceza Yüklenicinin alacağından öncelikle mahsup edilir.

b) Yüklenicinin görevlendireceği personelin Ajansın demirbaş eşyalarına ve Ajansa vereceği her türlü zarar ve ziyan Yüklenici tarafından karşılanacaktır. Yüklenici, uygulamada doğabilecek Ajansın zararına olan işlem hatalarından Ajansa karşı sorumlu olacaktır.

c) İş tamamlandıktan ve kabul işlemi yapıldıktan sonra tespit edilmiş olsa dahi 4735 sayılı Kanunun 25 inci maddesinde belirtilen fiil ve davranışlardan Türk Ceza Kanununa göre suç teşkil eden fiil veya davranışlarda bulunan Yüklenici ile o işteki ortak veya vekilleri hakkında Türk Ceza Kanunu hükümlerine göre ceza kovuşturması yapılmak üzere yetkili Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunulur. Bu kişiler hakkında bir cezaya hükmedilmesi halinde, 4735 sayılı Kanunun 27 nci maddesi hükmü uygulanır.

7- Diğer Hususlar

a) Bu şartname ve hizmet alım işleri taslağında belirtilen hususlar yapılacak sözleşmede geçerli olup, istekliler tekliflerini ilgili dökümanları esas alarak hazırlayacaklardır.  

 

Tekliflerin 19 Aralık 2014 Cuma Günü Saat 17:30 kadar Trakya Kalkınma Ajansı’na ulaştırılması gerekmektedir. Kamuoyuna ilanen duyurulur. 

DİĞER İHALE İLANLARI

Mimari ve Mühendislik Uygulama Projesi Hizmet Alımı için ihale ilanı 9 Ocak 2017Kırklareli Ticaret Borsası, Trakya Kalkınma Ajansı 2016 Doğrudan Faaliyet Desteği Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Merkez/Kırklareli’de Kırklareli Ticaret Borsası Tarımsal Ürün Depolama Fizibilitesi için bir hizmet alımı ihalesi sonuçlandırmayı planlamaktadır Hizmet Alımı için ihale ilanı 3 Ocak 2017Trakya Teknopark Yönetici A.Ş. , Trakya Kalkınma Ajansı Doğrudan Faaliyet Desteği Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Edirne’de Trakya Üniversitesi Tematik Teknopark Fizibilite Raporunun Hazırlanması için bir hizmet alımı ihalesi sonuçlandırmayı planlamaktadır. TRAKYA KALKINMA AJANSI GENEL SEKRETERLİĞİ 4 SERVİS ve TEMİZLİK GÖREVLİSİ, 1 DEPO GÖREVLİSİ, 4 OFİS GÖREVLİSİ, 2 İDARİ İŞLER GÖREVLİSİ, 4 BÜRO GÖREVLİSİ, 1 MAKAM ŞOFÖRÜ, 2 PERSONEL ŞOFÖRÜ, 2 DANIŞMA GÖREVLİSİ VE 1 BEKÇİ 15 Aralık 201612 ay süresince Trakya Kalkınma Ajansı Genel Sekreterliği 4 servis ve temizlik görevlisi,1 depo görevlisi, 4 ofis görevlisi, 2 idari işler görevlisi, 4 büro görevlisi, 1 makam şoförü, 2 personel şoförü, 2 danışma görevlisi ve 1 bekçi olmak üzere 21 görevliyi içeren hizmet alımı işidir. Yeni Teknoloji Kaynak Robotu Yatırımı ile Tarım Makineleri Üretiminde Katma Değerin Artırılması ve Yeni Ürün üretilmesi Projesi Mal Alımı için ihale ilanı7 Aralık 2016ALTAYOĞLU TARIM MAKİNALARI GIDA TARIM HAYVANCILIK TİCARET VE SANAYİ LİMİTED ŞİRKETİ, Trakya Kalkınma Ajansı 2016 İktisadi Kalkınma Mali Destek Programı kapsamında sağlanan mali destek ile Hayrabolu OSB. Aydın sok. No:1 Hayrabolu/Tekirdağ’da Yeni Teknoloji Kaynak Robotu Yatırımı ile Tarım Makineleri Üretiminde Katma Değerin Artırılması ve Yeni Ürün üretilmesi Projesi için bir mal alımı ihalesi sonuçlandırmayı planlamaktadır. Atalay Madeni Eşya San.Tic.A.Ş. 01.11.2016 Tarihli Mal İlanı Açıklaması18 Kasım 2016Atalay Madeni Eşya San. ve Tic. A.Ş. ‘nin 1 Kasım 2016’da Ajans web sitemizde yayınlanan ihale ilanında yararlanıcı aşağıdaki açıklamanın yapılmasını talep etmektedir.
  Yükleniyor...